Learning academic words through writing : can cognitive overload affect task involvement? / Breno Barreto Silva.

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: English Summary language: Polish Publication details: Warszawa, 2021.Content type:
  • Tekst
Media type:
  • Komputer
Carrier type:
  • Dysk komputerowy
Other title:
  • Uczenie się słów akademickich poprzez pisanie : czy przeciążenie poznawcze może wpływać na zaangażowanie w wykonywane zadania? [Other title]
Subject(s): Online resources: Available additional physical forms:
  • Tekst dostępny również w formie drukowanej.
Dissertation note: Praca doktorska. Uniwersytet Warszawski. Wydział Neofilologii, 2021. Summary: Keywords: academic words, vocabulary assessment, incidental learning, output production, task cognitive load.Summary: Słowa kluczowe: słownictwo akademickie, ocena słownictwa, uczenie incydentalne, produkcja językowa, obciążenie poznawcze zadania.NUKAT: Record in NUKAT
No physical items for this record

Promotorka: dr hab. Agnieszka Otwinowska-Kasztelanic.

Niepublikowana praca doktorska przechowywana w Repozytorium Uniwersytetu Warszawskiego.

Praca doktorska. Uniwersytet Warszawski. Wydział Neofilologii, 2021.

Zawiera bibliografię.

Keywords: academic words, vocabulary assessment, incidental learning, output production, task cognitive load.

Słowa kluczowe: słownictwo akademickie, ocena słownictwa, uczenie incydentalne, produkcja językowa, obciążenie poznawcze zadania.

Tekst dostępny również w formie drukowanej.

Streszczenie w języku polskim.

Powered by Koha