Learning academic words through writing : can cognitive overload affect task involvement? / Breno Barreto Silva.
Material type: TextLanguage: English Summary language: Polish Publication details: Warszawa, 2021.Content type:- Tekst
- Komputer
- Dysk komputerowy
- Uczenie się słów akademickich poprzez pisanie : czy przeciążenie poznawcze może wpływać na zaangażowanie w wykonywane zadania? [Other title]
- Tekst dostępny również w formie drukowanej.
Promotorka: dr hab. Agnieszka Otwinowska-Kasztelanic.
Niepublikowana praca doktorska przechowywana w Repozytorium Uniwersytetu Warszawskiego.
Praca doktorska. Uniwersytet Warszawski. Wydział Neofilologii, 2021.
Zawiera bibliografię.
Keywords: academic words, vocabulary assessment, incidental learning, output production, task cognitive load.
Słowa kluczowe: słownictwo akademickie, ocena słownictwa, uczenie incydentalne, produkcja językowa, obciążenie poznawcze zadania.
Tekst dostępny również w formie drukowanej.
Streszczenie w języku polskim.